lunes, 14 de abril de 2014

Hola a tots i totes,

La Pardeep i jo no parem de fer un munt de coses!!!! 

Per exemple, hem anat a l'estany de Sils! Després de caminar durant una bona estona, ens vam asseure entre mig d'uns matolls on podíem contemplar l'estany. Realment va ser molt bonic. 

També hem anat al cinema a veure la Bella i la Bèstia. Tot i que la pel·lícula és diferent a la història popular, tant la Pardeep com jo mateixa ho vàrem passar molt bé. El més important és que la Pardeep va entendre la pel·lícula, encara que algunes escenes li anava explicant a poc a poc. 

Un altre dia vàrem anar a Arbúcies, perquè jo volia que s'apropés al meu poble. Tot i així, no ens va donar temps de visitar-ho tot i, per això, vàrem dir que hi tornaríem. 

Finalment, pel que fa el mes de març, em falta dir que vam estar al parc Migdia de Girona. 

Sóc conscient que trobareu a faltar fotografies, però les he perdudes i no tinc manera de recuperar-les. Aquests dies vaig passar les fotografies del mòbil a un pen i, resulta, que l'he perdut. Com que ella té algunes fotografies al mòbil del seu pare, miraré de recuperar-ne algunes.

 De moment hem iniciat el mes d'abril fent moltes altres coses! Respecte la nena, cada dia em sorprèn més perquè parla millor el català !!!!! 

Fins aviat!


No hay comentarios:

Publicar un comentario