viernes, 7 de febrero de 2014

Hola a tots i totes!

Personalment, m'és impossible poder escriure tot el que hem viscut durant aquest mes. Tal i com diuen, val més una imatge que mil paraules. Per això, aquí us deixo una selecció de fotografies d'unes quantes sortides:







En resum, la Pardeep i jo ens vam endinsar en uns camins de boscos que rodegen St. Coloma de Farners. També, entre altres, vam anar a la biblioteca i vam escollir una película perquè la Pardeep la pogués veure en català i un llibre bilingüe. En un dels dies, la Pardeep em va acompanyar a netejar el cotxe i, realment, en una activitat tan quotidiana com aquesta, les dues ens ho vam passar genial. 

El vincle entre la Pardeep i jo mateixa cada vegada és més fort, cada vegada m'explica més coses sobre el seu dia a dia, també el seu català ha millorat moltíssim i cada cop tenim més ganes de viure una altra experiència plegades.

A la pròxima trobada, la Pardeep no sap què farem perquè li tinc preparada una sorpresa. Aviam que serà.....

No hay comentarios:

Publicar un comentario